Start » Praca

Konsultant działu obsługi klienta

Wymagamy:

  • wykształcenia minimum średniego
  • dobrej znajomości komputera (pakiet MS Office)
  • umiejętności obsługi urządzeń biurowych
  • dobrej organizacji pracy, dokładności, rzetelności
  • wysokiej kultury osobistej
  • łatwosci w poruszaniu się po internecie
  • umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresowych

Oferujemy:

  • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, otwartej na młodych ludzi - możliwość poznania specyfiki pracy w nowoczesnej firmie z branży zaawansowanych technologii - prace w młodym, dynamicznym zespole
  • miejsce pracy Gdańsk.



Konsultant technicznego działu obsługi klienta

Wymagamy:

  • wykształcenia minimum średniego
  • Znajomość systemu Linux na poziomie uzytkownika (bardzo dobra) i administratora (przynajmniej podstawowa).
  • Znajomość sposobu konfiguracji DNS, Apache, Exim, MySQL, Ftp przynajmniej w stopniu podstawowym.
  • Komunikatywność w mowie i piśmie - wymagane jest bezbłędne posługiwanie się językiem polskim.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiajacym swobodne korzystanie z dokumentacji technicznej.
  • Chęć szybkiego zwiększania swojej wiedzy i kwalifikacji.

Oferujemy:

  • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, otwartej na młodych ludzi - możliwość poznania specyfiki pracy w nowoczesnej firmie z branży zaawansowanych technologii - prace w młodym, dynamicznym zespole
  • miejsce pracy Gdańsk.

Płatność za usługi

Akceptujemy płatności:
hosting stron webd.pl

Pomoc 24/7

Całodobowa pomoc techniczna
pozwala Ci komfortowo korzystać
z usług webd.

Używamy cookies w celach świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że cookies będą one umieszczane na Twoim urządzeniu. Dowiedz się więcej.