Long time, no see – wracamy po „wakacjach”

Dzień dobry Drodzy!
Wracamy na łamy bloga pełną parą. Urlopy, wywczasy i inne szeroko pojęte ‚obiboctwo’ za nami. Spokojnie, spokojnie – oczywiście byliśmy dostępni cały czas, a i usługi WEBD.pl działały bez zarzutu przez ten sielankowy czas.

Z okazji powrotu do szkół, niebawem tez uczelni, wracają tematy dyscypliny , porządku i ogólnego ładu 🙂 Z tej też okazji, głównie celem usystematyzowania pewnych kwestii, chcemy poruszyć temat zakresu obowiązków działu technicznego. Znacie nas już trochę, doskonale wiecie na tym etapie, że nie lubimy nieścisłości, szlaczków, kruczków i ukrytych gwiazdek. Poczuliśmy więc, że wrzesień będzie dobrym miesiącem na postawienie pewnych granic. A raczej wytłuszczenie pewnych granic, które od zawsze istnieją, acz ich istnienie zawsze spotyka się z Waszym zaskoczeniem 🙂

Do rzeczy. Nie, nie jesteśmy programistami. Grafikami też nie 😀 Jesteśmy administratorami hostingu. To chyba najważniejsza kwestia do poruszenia. Jasne, że chcemy by Wasze strony wyglądały świetnie, jednak jedyne, za co jesteśmy odpowiedzialni to to, by działały. Nie ukrywajmy – stworzenie strony jest związane z posiadaniem choć podstawowej wiedzy odnośnie szablonów i funkcji, jakie mają być wywołane na serwerze. Jasne – możemy pomóc lub doradzić, jeśli coś nie działa, jednak błagamy z serduch – nie oczekujcie od nas aktualizacji stron, asysty telefonicznej w kopiowaniu stron z innego serwera, czy zmiany grafik na Waszych www – to już poza tematy poza nami.

Wykorzystamy ten artykuł by wspomnieć, iż uruchomiliśmy usługę związaną z przeniesieniem stron czy poczty z innych hostingów. Wcześniej robiliśmy to w ramach akcji w ściśle określonym czasie, teraz możecie się zgłaszać, jeśli chcecie rozpocząć współpracę z WEBD.pl. Usługa przeniesienia hostingu do WEBD.pl jest kompleksowa – nie interesuje Was nic poza zmianą DNS domeny po jej zakończeniu. Z naszej strony konfigurujemy na serwerze wszystko tak, by działało 1:1 jak u poprzedniego usługodawcy hostingu. Będąc fair należy zaznaczyć, że usługa taka jest płatna (uzależniona od ilości godzin, jaką admin spędzi nad Waszymi usługami), a jej koszt znacie zanim podejmiecie ostateczną decyzję.

Zachęcamy do zgłaszania się na sprzedaz@webd.pl, kiedy tylko najdzie Was ochota.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *