Start » Pomoc » FAQ
  • Od kiedy działa firma Globtel Internet - właściciel hostingu WEBD?
  • Czy istnieje możliwość darmowego przetestowania dowolnego konta WEBD?
  • Czy istnieje wersja demonstracyjna panelu administracyjnego na serwerach WEBD?
  • Jak będzie wyglądać adres strony oraz poczty elektronicznej Użytkownika usługi WEBD?
  • Czy login Użytkownika musi być jednocześnie nazwą subdomeny WEBD?
  • Jak jest dzielona przestrzeń dyskowa w obrębie dowolnego konta WEBD?
  • Co się dzieje w momencie przekroczenia transferu na dowolnym koncie WEBD?
  • Czy jest możliwość przejścia na inny pakiet oferowany przez WEBD?
  • Czy są ograniczenia wielkości plików na serwerach WEBD?
  • Czym różnią się między sobą poszczególne konta z oferty WEBD?
  • Co to są konta resellerskie WEBD Reseller?
  • Czym różnią się między sobą konta resellerskie WEBD Reseller Standard i PRO?
  • Czym różnią się konta WEBD od kont resellerskich WEBD Reseller?
  • Z jakiego oprogramowania korzystają serwery WEBD?
  • Czy można wykupić niestandardowe konta na serwerach WEBD?
  • Czy klienci WEBD mogą liczyć na pomoc adminstratorów WEBD?
  • Czy i jak można przenieść swoją domenę na serwery WEBD?
  • Jakie są formy płatności za konta WEBD i kiedy jest uruchamiane dane konto?
  • Jakie informacje należy podać na przelewie bankowym lub pocztowym?
  • Jak zapłacić SMS'em za usługi WEBD?
  • Nie doszedł SMS zwrotny, co robić?
  • Czy można przyspieszyć aktywację konta WEBD?
  • Kiedy należy dokonać opłaty za kolejny okres abonamentowy WEBD?
  • Czy firma Globtel Internet wystawia faktury VAT za usługi WEBD?
  • Dlaczego na stronie WEBD podane są dwa różne numery kont bankowych?
  • Od kiedy działa firma Globtel Internet - właściciel hostingu WEBD?
    Firma Globtel Internet istnieje na rynku internetowym od 2001 roku. Naszym sztandarowym produktem jest między innymi www.glt.pl - serwis z darmowymi komponentami (aliasy www,liczniki online, ankiety) na strony www.

  • Czy istnieje możliwość darmowego przetestowania dowolnego konta WEBD?
    Niestety, nie. Jedyną możliwością jest wykupienie konta WEBD Mini na okres miesiąca. Konta są bardzo tanie, stąd nie stosujemy żadnych okresów testowych.

  • Czy istnieje wersja demonstracyjna panelu administracyjnego na serwerach WEBD?
    Tak, nasz panel administracyjny jest dostępny pod następującym adresem: http://panel4.webd.pl:2082
    login: demo1
    hasło: webd.pl

  • Jak będzie wyglądać adres strony oraz poczty elektronicznej Użytkownika usługi WEBD?
    Domyślnie adres strony www będzie wyglądać następująco: www.Twój_login.webd.pl natomiast adres mail: Twój_login@Twój_login.webd.pl. Jeżeli jednak Użytkownik będzie posiadał własną domenę to adresy Jego strony oraz poczty elektronicznej będą w Jego domenie.

  • Czy login Użytkownika musi być jednocześnie nazwą subdomeny WEBD?
    Nie, jednak wypełniając formularz rejestracyjny prosimy dodatkowo podać nazwę subdomeny. WEBD. Ma to uzasadnienie tylko wtedy gdy login ma mieć więcej niż 8 znaków.

  • Jak jest dzielona przestrzeń dyskowa w obrębie dowolnego konta WEBD?
    Każdy Użytkownik ma możliwość ustawienia indywidualnie swojego konta. Wszystkie konta WEBD są elastyczne pod tym względem. Oznacza, to że kupując pewną przestrzeń dyskową każdy jej właściciel może ją dowolnie zagospodarować na usługi mail, www, ftp czy bazy MySQL.

  • Co się dzieje w momencie przekroczenia transferu na dowolnym koncie WEBD?
    Konto jest automatycznie blokowane. W celu uniknięcia blokady należy na bieżąco monitorować wykorzystany transfer w panelu adminstracyjnym. Dodatkową opłatę, wynikającą z naszej tabeli opłat, należy dokonać zanim nastąpi przekroczenie transferowego limitu.

  • Czy jest możliwość przejścia na inny pakiet oferowany przez WEBD?
    Tak, gdyż rozumiemy, że nie dając okresu testowego wiele osób chciałoby przetestować nasze usługi na najtańszym oferowanym przez nas koncie. Na początek sugerujemy wykupić dowolne konto (zgodnie z potrzebami) WEBD na okres miesiąca, a po tym czasie wydłużyć o dowolny okres zgodnie z naszym cennikiem. W trakcie trwania usługi przejście na inny pakiet w obrębie danego konta wiąże się z wniesieniem nowej opłaty.

  • Czy są ograniczenia wielkości plików na www lub w przesyłanej poczcie na serwerach WEBD?
    Nie stosujemy żadnych ograniczeń dla plików, natomiast przesyłana poczta nie może być jednorazowo większa niż 50MB.

  • Czym różnią się między sobą poszczególne konta z oferty WEBD?
    Przede wszystkim konta między sobą różnią się pojemnością oraz transferem. Pozostałe parametry takie jak: ilość domen czy mail'i została dobrana, tak by naszym zdaniem, optymalnie wykorzystać możliwości danego konta.

  • Co to są konta resellerskie WEBD Reseller?
    Konta resellerskie WEBD Reseller są to konta, do których można odsprzedawać prawa do części lub całości tego konta osobom trzecim. Każdy Klient WEBD Reseller ma możliwość tworzenia panela WWW (Cpanel) dla każdego ze swoich klientów.

  • Czym różnią się między sobą konta resellerskie WEBD Reseller Standard i PRO?
    Na koncie resellerskim WEBD Reseller Standard można sprzedać limitowaną ilość kont czyli ilość założonych kont nie może przekroczyć sumy oferowanej pojemności (1GB). Przykładowo na koncie WEBD Reseller Standard można sprzedać 20 kont o pojemności 50MB.
    Konta resellerskie WEBD Reseller PRO nie mają takiego ograniczenia i ilość takich kont jest nielimitowana.

  • Czym różnią się konta WEBD od kont resellerskich WEBD Reseller?
    Konta WEBD i konta resellerskie WEBD Reseller różnią się między sobą tym, że na tych drugich można odsprzedawać prawa do części lub całości tego konta osobom trzecim, czego nie można robić na kontach WEBD. Dodatkowo na kontach resellerskich WEBD Reseller można tworzyć dodatkowe panele WWW (Cpanel).

  • Z jakiego oprogramowania korzystają serwery WEBD?
    Dbając o najwyższą jakość naszych usług na serwerach WEBD instalujemy najnowsze wersje oprogramowania.

  • Czy można wykupić niestandardowe konta na serwerach WEBD?
    Tak, oczywiście jednak konto takie musi przewyższać parametrami konto WEBD Extra. Nie tworzymy kont pośrednich. Przy ustalaniu cen za takie konta głównymi kryteriami, którymi się kierujemy to:
    - zamówiony transfer,
    - pojemność konta www.

  • Czy klienci WEBD mogą liczyć na pomoc administratorów WEBD?
    Tak, oczywiście. Staramy się odpowiadać na wszelkie pytania na bieżąco poprzez system poczty wewnętrznej stworzony specjalnie z myślą o naszych Klientach. Natomiast wszystkich zainteresowanych naszą ofertą prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny dostępny w dziale kontakt. Tam również jest dostępny formularz ułatwiający kontakt z nami. Wykluczamy możliwość kontaktu poprzez jakiekolwiek komunikatory internetowe.

  • Czy i jak można przenieść swoją domenę na serwery WEBD?
    Tak, oczywiście. Po aktywacji konta na serwerach WEBD należy swoją domenę zaparkować w Cpanelu(opcja parkowanie domen), a następnie należy podać podmiotowi odpowiedzialnemu za utrzymanie tej domeny nowe serwery nazw, które zostaną wysłane w mailu aktywacyjnym.

  • Jakie są formy płatności za konta WEBD i kiedy jest uruchamiane dane konto?
    W chwili obecnej dostępne są następujące formy odpłatności: SMS, przelew bankowy, system paypal, system przelewy24.pl, karta kredytowa. SMS'em można jedynie opłacić miesięczny abonament za konto WEBD mini.
    W przypadku gdy formą płatności jest karta kredytowa lub SMS konto na serwerze WEBD jest uruchamiane automatycznie.
    W przypadku przelewów pocztowych konto uruchamiane jest w przeciągu 48h od momentu wpłynięcia należności na nasze konto bankowe.

  • Jakie informacje należy podać na przelewie bankowym lub pocztowym?
    Przede wszystkim należy podać poprawny numer konta oraz adres siedziby firmy Globtel Internet, które dostępne są w dziale kontakt. Dodatkowo na przelewach prosimy podać login do Swojego konta, rodzaj wykupionej usługi oraz mail'a jeśli nie został podany w formularzu rejestracyjnym.
    W przypadku gdy Klient zdecyduje się zakupić za naszym pośrednictwem domenę to prosimy o podanie jej nazwy.

  • Jak zapłacić SMS'em za usługi WEBD?
    Należy wypełnić formularz a po jego zaakceptowaniu pojawi się kilka form płatności, między innymi płatność SMS'em.
    Jedynie za usługę WEBD Mini z miesięcznym abonamentem można płacić za pomocą SMS'a.

  • Nie doszedł SMS zwrotny (dotyczy jedynie usługi WEBD Mini, abonament miesięczny), co robić?
    Przede wszystkim prosimy nie panikować. SMS powinien dojść w przeciągu 15min. Jeśli po tym czasie nie dojdzie to prosimy się z nami skontaktować mail'em,w którym prosimy podać numer telefonu, z którego został wysłany SMS oraz godzinę jego wysłania.

  • Czy można przyspieszyć aktywację konta WEBD?
    Tak, pod warunkiem, że dostaniemy potwierdzenie przelewu. To już nam wystaczy by rozpocząć procedurę aktywującą Twoje konto. Potwierdzenie przelewu traktujemy na równi z wpłynięciem stosownej kwoty na nasze konto bankowe.
    Przesyłając nam plik z potwierdzeniem dokonania wpłaty, prosimy w jego nazwie podać swój login np.: webd.jpg, webd.pdf.

  • Kiedy należy dokonać opłaty za kolejny okres abonamentowy WEBD?
    Wszelkie opłaty należy bezwzględnie uregulować przed początkiem kolejnego okresu rozliczeniowego. W przypadku braku nowej opłaty do końca obecnego okresu rozliczeniowego konto zostanie automatycznie zablokowane. Na 7 dni przed końcem danego okresu rozliczeniowego Admistratorzy WEBD wyślą maila w celu przypomnienia o przedłużeniu usługi. WEBD nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności w przypadku opóźnień przelewów na konto bankowe WEBD.

  • Czy firma Globtel Internet wystawia faktury VAT za usługi WEBD?
    Tak, firma Globtel Internet zgodnie z regulaminem wystawia faktury VAT jedynie na wyraźne życzenie Klienta. Po aktywowaniu konta prosimy zalogować się w panelu administracyjno-informacyjnym, w którym należy napisać by Globtel Internet wystawił fakturę VAT.

  • Dlaczego na stronie WEBD podane są dwa różne numery kont bankowych?
    Klientom posiadającym swoje konta bankowe w mBanku sugerujemy dokonywanie przelewów na nasze konto w mBanku, ponieważ przelewy wewnętrzne są realizowane natychmiast. Po przesłaniu maila z infomacją o dokonaniu takiego przelewu usługa WEBD zostanie uaktywniona w przeciągu 48 godzin od momentu odebrania maila, w którym prosimy podać login, maila oraz rodzaj wykupionej usługi.
    Klientów posiadającym konto w innym banku niż mBank prosimy o dokonywanie przelewów na konto Inteligo.

    Płatność za usługi

    Akceptujemy płatności:
    hosting stron webd.pl

    Pomoc 24/7

    Całodobowa pomoc techniczna
    pozwala Ci komfortowo korzystać
    z usług webd.

    Używamy cookies w celach świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że cookies będą one umieszczane na Twoim urządzeniu. Dowiedz się więcej.