Dekalog udanej współpracy

24 czerwca, 2017 | by B. Grabarczyk

Artykuł z przymrużeniem oka, ale na gorącą prośbę naszych kochanych adminów. Od początku istnienia firmy za cel postawiliśmy sobie szybką i bezproblemową obsługę Klienta, a doświadczenie pokazuje, że w osiągnięciu takiego targetu jesteście nam bardzo potrzebni.
Poniżej kilka złotych zasad, dzięki którym wymiana korespondencji czy rozmowa telefoniczna z naszym technikiem skróci się do niezbędnego minimum, a zakończy niekwestionowanym powodzeniemsmiley

1. najszybciej zidentyfikujesz się swoim loginem lub domeną obsługiwaną u nas
2. pamiętaj, że technik prosi o przeliterowanie loginu najczęściej dlatego, że jedyne co słyszy, to coś na kształt pneumatycznego młota w tle rozmowy
3. jeśli uważasz, że Twoja usługa poczty nie działa jak powinna – podaj nam koniecznie ten adres e-mail, komunikat błędu, który uzyskałeś i orientacyjną godzinę wysłania / otrzymania wiadomości
4. zauważyłeś, że strona www wyświetla coś, czego nie przewidziałeś – daj nam znać, jak brzmi adres tej strony, wskaż niechcianą treść i podaj orientacyjną datę, kiedy strona wyglądała dokładnie tak, jak chciałeś
5. chcesz by zmiany, które wprowadzasz, były widoczne, ale męczysz się już trzecią godzinę i nie wychodzi – napisz do nas, jaki efekt chciałeś uzyskać i jakie kroki, które jak dotąd nie zaskutkowały, poczyniłeś
6. pamiętasz, że backupy w webd przywracamy bez dodatkowych opłat? Doskonale ! Jeśli mamy takowy dla Ciebie przywrócić, zrobimy to w mgnieniu oka – na podstawie wskazania, jakiej strony ma dotyczyć i z jakiej daty ma zostać odzyskany
7. postaraj się nie dublować wiadomości – każdą wysłaną wiadomość otrzymujemy, nie ma potrzeby wysyłać jej wielokrotnie różnymi kanałami kontaktu
8. pisanie do nas całej wiadomości CAPS LOCKiem sprawia, że treść jest po prostu mało czytelna
9. jeśli uważasz, że rozwiązaliśmy Twój problem, skrobnij byśmy zamknęli wiadomość. Zawsze możesz utworzyć nowy wątek, a porządek w Twoim panelu to sprawa bezcenna wink
10. nie zdziw się, jeśli pracownik biura obsługi Klienta odłoży telefon słysząc przekleństwa. Odebrał telefon, by Ci pomóc, nie ma potrzeb zgłębiania wiedzy o istnieniu nowych polskich wulgaryzmów smiley

Podsumowując – im więcej szczegółów jesteś w stanie nam podać – tym szybciej i efektywniej będziemy w stanie Ci pomóc. A mamy nieposkromioną ochotę bić rekordy poziomu Twojego zadowolenia z usług hostingu webd.pl. Pamiętaj, że nie ma dla nas znaczenia, czy masz nasz najtańszy hosting, liczy się tylko chronologia zgłoszeń.

Nasi partnerzy.

Monitoring 24/7.

Całodobowy monitoring serwerów
pozwala Ci komfortowo korzystać
z usług WEBD.pl!