Dzień dobry Drodzy!
Wracamy na łamy bloga pełną parą. Urlopy, wywczasy i inne szeroko pojęte 'obiboctwo’ za nami. Spokojnie, spokojnie – oczywiście byliśmy dostępni cały czas, a i usługi WEBD.pl działały bez zarzutu przez ten sielankowy czas.
Z okazji powrotu do szkół, niebawem tez uczelni, wracają tematy dyscypliny, porządku i ogólnego ładu Z tej też okazji, głównie celem usystematyzowania pewnych kwestii, chcemy poruszyć temat zakresu obowiązków działu technicznego. Znacie nas już trochę, doskonale wiecie na tym etapie, że nie lubimy nieścisłości, szlaczków, kruczków i ukrytych gwiazdek. Poczuliśmy więc, że wrzesień będzie dobrym miesiącem na postawienie pewnych granic. A raczej wytłuszczenie pewnych granic, które od zawsze istnieją, acz ich istnienie zawsze spotyka się z Waszym zaskoczeniem.
Do rzeczy. Nie, nie jesteśmy programistami. Grafikami też nie Jesteśmy administratorami hostingu. To chyba najważniejsza kwestia do poruszenia. Jasne, że chcemy, by Wasze strony wyglądały świetnie, jednak jedyne, za co jesteśmy odpowiedzialni to to, by działały. Nie ukrywajmy – stworzenie strony jest związane z posiadaniem, choć podstawowej wiedzy odnośnie szablonów i funkcji, jakie mają być wywołane na serwerze. Jasne – możemy pomóc lub doradzić, jeśli coś nie działa, jednak błagamy z serduch – nie oczekujcie od nas aktualizacji stron, asysty telefonicznej w kopiowaniu stron z innego serwera, czy zmiany grafik na Waszych www – to już poza tematy poza nami.
Wykorzystamy ten artykuł, by wspomnieć, iż uruchomiliśmy usługę związaną z przeniesieniem stron czy poczty z innych hostingów. Wcześniej robiliśmy to w ramach akcji w ściśle określonym czasie, teraz możecie się zgłaszać, jeśli chcecie rozpocząć współpracę z WEBD.pl. Usługa przeniesienia hostingu do WEBD.pl jest kompleksowa – nie interesuje Was nic poza zmianą DNS domeny po jej zakończeniu. Z naszej strony konfigurujemy na serwerze wszystko tak, by działało 1:1 jak u poprzedniego usługodawcy hostingu. Będąc fair, należy zaznaczyć, że usługa taka jest płatna (uzależniona od ilości godzin, jaką admin spędzi nad Waszymi usługami), a jej koszt znacie, zanim podejmiecie ostateczną decyzję.
Zachęcamy do zgłaszania się na sprzedaz@webd.pl, kiedy tylko najdzie Was ochota.