Proces powiększania pakietu jest zautomatyzowany. Wystarczy, że wpłacisz różnicę ceny między dotychczasowym a nowo wybranym pakietem. System Ci pomoże i wyliczy tę różnicę – zobaczysz ją po kliknięciu opcji Powiększ konto po zalogowaniu na Panel Klienta. Nie będzie konieczna nowa konfiguracja usługi.
Zobacz także
Czy ceny usług hostingowych zmienią się po roku?
Czy są wystawiane faktury pro forma?
Jakie informacje umieścić w tytule przelewu bankowego?
Kiedy uruchamiana jest usługa?
Czy można przyspieszyć aktywację usług?
Opłata została dokonana, jednak nie widać jej w systemie – dlaczego?
Wygasa abonament mojej usługi, co robić?
Usługa wygasła, jednak po wpłacie nie została aktywowana, co robić?
Czy mogę opłacić usługę z góry na kilka lat?
Nadal nie znalazłeś odpowiedzi w naszej pomocy?
Zadaj pytanie specjalistom