Pomoc: Mam na stronie komunikat „nie udało się połączyć z bazą danych”. Co jest powodem?

Ten problem może być efektem kilku zdarzeń.

1. Sprawdź, czy połączenie z bazą danych jest prawidłowo skonfigurowane. Więcej szczegółów znajdziesz TUTAJ.

2. Zadbaj o to by wszystkie Twoje usługi, były opłacone i by pakiet hostingu, który posiadasz, był odpowiedni dla ilości danych, które przechowujesz

3. Może również zdarzyć się, że użytkownik Twojej bazy danych przekroczył limity nadane naszym serwerom. Nadanie blokady jest sygnałem do optymalizacji zapytań INSERT i SELECT w danej bazie danych. Ustawienie nowego hasła użytkownika (TUTAJ INSTRUKCJA) powinno automatycznie zdjąć blokadę, jednak prosimy – zoptymalizuj zapytania do bazy.

Nasi partnerzy.

Monitoring 24/7.

Całodobowy monitoring serwerów
pozwala Ci komfortowo korzystać
z usług WEBD.pl!