Praca.
Konsultant ds. obsługi klienta
Wymagamy:
- wykształcenia minimum średniego;
- dobrej znajomości podstawowych programów komputerowych (np. edytor tekstu);
- umiejętności obsługi urządzeń biurowych;
- dobrej organizacji pracy, dokładności, rzetelności;
- wysokiej kultury osobistej;
- łatwości w poruszaniu się po internecie;
- umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresowych;
- doświadczenia w telefonicznej pracy z klientem.
Oferujemy:
- długofalową współpracę;
- UoP w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku;
- ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, otwartej na młodych ludzi, gdzie wszyscy znają swoje imiona;
- otwartość na każdy pomysł;
- udział w ciekawych projektach, dających pole Twej kreatywności;
- poznanie specyfiki pracy w nowoczesnej firmie z branży IT;
- szkolenia wewnątrz firmy, które przygotują Cię do rzetelnego wypełniania obowiązków;
- codzienne towarzystwo energicznego i ambitnego zespołu.
Konsultant działu obsługi technicznej
Wymagamy:
- wykształcenia minimum średniego;
- znajomości systemu Linux na poziomie użytkownika (bardzo dobra) i administratora (przynajmniej podstawowa);
- znajomości sposobu konfiguracji DNS, Apache, Exim, MySQL, Ftp przynajmniej w stopniu podstawowym;
- komunikatywności w mowie i piśmie - wymagane jest bezbłędne posługiwanie się językiem polskim;
- znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodne korzystanie z dokumentacji technicznej;
- chęci szybkiego zwiększania swojej wiedzy i kwalifikacji.
Oferujemy:
- długofalową współpracę;
- UoP w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku;
- ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, otwartej na młodych ludzi, gdzie wszyscy znają swoje imiona;
- otwartość na każdy pomysł;
- udział w ciekawych projektach, dających pole Twej kreatywności;
- poznanie specyfiki pracy w nowoczesnej firmie z branży IT;
- szkolenia wewnątrz firmy, które przygotują Cię do rzetelnego wypełniania obowiązków;
- codzienne towarzystwo energicznego i ambitnego zespołu.