Pomoc: Co zrobić, gdy poczta nie działa (nie przychodzą, nie są wysyłane wiadomości)?

Zanim napiszesz do naszego Działu Technicznego – sprawdź to, co najważniejsze:

  • czy został opłacony hosting oraz domena, która odpowiada adresowi e-mail?

    Jeśli nie, spróbuj opłacić usługę z poziomu Panelu Klienta lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta

  • czy nie został przekroczony limit miejsca na dysku na hostingu ?

    Jeśli został przekroczony limit, możesz usunąć zbędne dane z konta hostingowego lub powiększyć posiadany pakiet z poziomu Panelu Klienta- sprawdź TUTAJ LINK[powiększ konto]

  • Czy nie został przekroczony limit miejsca nadany przez Ciebie na skrzynkę pocztową ?

    Jeśli został przekroczony ten limit, możesz powiększyć rozmiar skrzynki – przejdź TUTAJ by dowiedzieć się, jak. 

Nasi partnerzy.

Monitoring 24/7.

Całodobowy monitoring serwerów
pozwala Ci komfortowo korzystać
z usług WEBD.pl!