Pomoc: W jaki sposób mogę zmienić e-mail do kontaktu?

Najprościej – po zalogowaniu do Panelu Klienta, poprzez zakładkę Moje dane.

Jeśli jednak nie pamiętasz danych do logowania, a dotychczas wpisany u nas adres jest już nieaktualny – konieczne będzie przysłanie do nas pisma z prośbą o aktualizację adresu e-mail.

Pismo powinno zawierać wszystkie dane rejestrowe konta (imię, nazwisko / firma, adres). Należy je podpisać i przesłać na sprzedaz@webd.pl

Jego treść:

„ZWRACAM SIĘ Z PROŚBĄ O ZMIANĘ ADRESU E-MAIL DO KONTAKTU DLA KONTA (login do usługi) NA (aktualny adres e-mail) ORAZ O WYGENEROWANIE NOWEGO HASŁA DO PANELU KLIENTA."

Nasi partnerzy.

Monitoring 24/7.

Całodobowy monitoring serwerów
pozwala Ci komfortowo korzystać
z usług WEBD.pl!