Pomoc.
Czy mam możliwość darmowego przetestowania konta hostingowego w WEBD.pl?
Czym różnią się konta hostingowe od kont Reseller?
Co to są konta hostingowe Reseller?
Czy w trakcie trwania abonamentu mogę zmienić rodzaj zakupionego konta hostingowego?
Czym różnią się poszczególne konta hostingowe dostępne w ramach serwisu WEBD.pl?
Jak dzielone jest miejsce na dysku w obrębie zakupionego w WEBD.pl konta hostingowego?
Jak będzie brzmiał mój adres strony www i poczty e-mail po zakupieniu konta hostingowego w WEBD.pl?
Czy istnieje wersja demonstracyjna cPanel – panelu administracyjnego na hostingu WEBD.pl?
Z jakiego oprogramowania korzystają konta hostingowe w WEBD.pl?
Jaki panel administrowania kontem hostingowym oferuje WEBD.pl?
Z jakich portów korzysta cPanel ?
Nie mogę się zalogować do cPanel, co się dzieje ?
Co to jest Installatron (Aplikacje)? Jak zainstalować Wordpress czy Joomla na hostingu WEBD.pl?
Jak zmienić hasło do zaplecza strony zbudowanej na Wordpress czy Joomla?
Jakie usługi składają się na liczony transfer konta?
Co się stanie, gdy przekroczę limit transferu na koncie hostingowym ?
Co zrobić gdy skończyło mi się miejsce na hostingu?
Do jakiego katalogu zgrać stronę aby działała ?
Jak założyć hasło na dowolny katalog ?
Mam blokadę brute force, nie mogę zalogować się na zaplecze strony, co dalej?
Jakie są domyślne wartości PHP (parametry bezpieczeństwa) na kontach WEBD.pl?
Jak zmienić wartość register_globals ?
Dlaczego na stronie mam błąd 503?
Jaka wersja PHP jest dostępna na kontach WEBD.pl ?
Jak mogę zmienić wersję PHP na serwerze?
Jak zarejestrować własną domenę ?
Jaka jest różnica między domeną zaparkowaną a podpiętą w cPanel?
Domena została dodana do cPanelu a nie działa. Dlaczego ?
Czy mogę przenieść swoją domenę na serwery WEBD.pl ? Jak ?
Mam własną domenę, co zrobić by ją przekierować na hosting WEBD.pl ?
Jak wykonać transfer domeny do WEBD.pl ?
Jak wykonać transfer domeny z WEBD.pl do innego rejestratora?
Jak uzyskać kod auth_info dla domeny zarejestrowanej w WEBD.pl ?
Na stronie mam jakiś komunikat 'The domain has been suspended' od ICANN– o co chodzi ?
Dlaczego nie mogę już przedłużyć domeny, a mam kontaktować się z BOK?
Domena wygasła, czy mogę ją jeszcze odzyskać?
Jak dodać rekord SPF domeny w WEBD.pl ?
Do czego jest mi potrzebny certyfikat SSL?
Co to znaczy – typ walidacji DV (domena), a co OV (firma)?
Czym różni się Sectigo Standard SSL od Rapid SSL?
Który certyfikat chroni domenę i subdomeny?
Dlaczego nie mogę wybrać swojego konta e-mail podczas rejestracji certyfikatu SSL?
Nie mam możliwości założyć oczekiwanego do walidacji adresu e-mail, co mogę zrobić?
Czy WEBD.pl oferuje darmowy certyfikat SSL?
Potwierdziłem wydanie certyfikatu SSL, jednak nadal nie mam przycisku Instaluj, dlaczego ?
Czego potrzebuję do założenia konta e-mail?
Jak założyć konto pocztowe w cPanel?
Czy mogę korzystać z poczty przez przeglądarkę?
Czy mogę korzystać z poczty przez klienta pocztowego np. Thunderbird, Outlook?
Czy są ograniczenia wielkości wiadomości e-mail ?
Czy są ograniczenia wielkości załączników?
Jakie są limity wysyłanej poczty?
Do ilu odbiorców naraz można wysłać wiadomość e-mail?
Czy mogę ograniczyć powierzchnię dla konta pocztowego ?
Co zrobić, gdy poczta nie działa (nie przychodzą, nie są wysyłane wiadomości)?
Co zrobić, gdy pojedyncze wiadomości nie przychodzą na skrzynkę?
Co zrobić, gdy pojedyncze wiadomości nie są wysyłane i otrzymuję zwrotki Mailer-Daemon?
W jaki sposób mogę utworzyć bazę danych?
Dlaczego po otworzeniu bazy nie widzę jej w phpMyAdmin w cPanel?
Czy można zdalnie połączyć się z bazą?
Jak zmienić hasło do bazy danych?
Czy jest dostęp do bazy danych MySQL przez przeglądarkę?
Mam na stronie komunikat „nie udało się połączyć z bazą danych”. Co jest powodem?
W jakich godzinach czynne jest Biuro Obsługi Klienta?
W jaki sposób mogę zmienić dane właściciela domeny?
W jaki sposób mogę zmienić właściciela usługi?
Dlaczego dostaję informacje e-mail od firmy DINFO SI?
Co zrobić, gdy nie mogę zalogować się Panelu Klienta?
Czy mój Panel Klienta i cPanel są niezależnie działające?
Dlaczego zalecany jest kontakt przez Panel Klienta WEBD.pl?
Mam problem techniczny, jak powiadomić o tym administratorów WEBD.pl?
Czy ceny usług hostingowych zmienią się po roku?
Czy są wystawiane faktury pro forma?
Jakie informacje umieścić w tytule przelewu bankowego?
Kiedy uruchamiana jest usługa?
Czy można przyspieszyć aktywację usług?
Opłata została dokonana, jednak nie widać jej w systemie – dlaczego?
Wygasa abonament mojej usługi, co robić?
Usługa wygasła, jednak po wpłacie nie została aktywowana, co robić?
Nadal nie znalazłeś odpowiedzi w naszej pomocy?
Zadaj pytanie specjalistom